Al-Fatihah


Hari ini kita semua dikejutkan dengan berita kematian 4 sahabat yang ditimpa kemalangan jalan raya di Melaka.Kereta yang dinaiki mereka telah digilis dan diheret sejauh 25 meter.salah seorang daripada arwah adalah saya sangat kenali,iaitu arwah Mohd Sulaiman Abd Rahman yang berasal dari Jerantut Pahang, arwah adalah adik kepada adik ipar saya, saya terkejut menerima berita kematian beliau.Beliau saya kenali adalah anak bongsu,seorang yang sangat rajin,ringan tulang dan agak pendiam. Terkejut sangat menerima berita kematian beliau.


Arwah yang paling kanan.
Saya sempat menelefon keluarga Arwah dan mereka redha,keluarga mereka adalah dari keluarga yang besar dibesarkan dengan ilmu agama kerana bapanya seorang yang warak...apa yang saya maklum daripada kakaknya(adik ipar saya) terdapat 2 saksi yang mengatakan treler tersebut telah melanggar isyarat lampu merah di persimpangan.Tapi saya tidak dapat memastikan,biarlah pihak berkuasa menyiasatnya.Apa pun semoga roh arwah dicucuri rahmat dan sentiasa disayangi oleh Allah swt,al fatihah...amin......

0 comments:

Post a Comment

Time Zone

Waktu Solat

Metro Online

My Baby

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Its Me

Its Me

About Me

My photo
Berusia 33 tahun,dilahirkan di kuala lipis pahang,anak pertama dari 4 orang adik beradik,anak kepada seorang guru dan pesara kerajaan,telah berkahwin dengan Nurlisa Maisarah dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki yang comel yang kini berusia 1 tahun 4 bulan bernama Wan Fajrul Iman.Bekerja di sektor kerajaan dan kini menetap di Pantai Dalam kuala Lumpur.